Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Przedstawicielstwo w Polsce firmy TANITA zapewnia Państwu pełną obsługę gwarancyjna i pogwarancyjną. Reklamując towar prosimy wybrać formę reklamacji: niezgodność z umową lub gwarancją. Podstawą uznania gwarancji jest dowód zakupu. Jeżeli jednak zaginął paragon, a np. płaciliśmy kartą i jest ślad na naszym koncie na potwierdzenie tego faktu, to powinno również wystarczyć. W takiej sytuacji prosimy o kontakt za z naszym działem obsługi klienta.

Towar dostarczany do reklamacji powinien być dostarczony do siedziby przedstawicielstwa TANITA w Polsce w oryginalnym opakowaniu i na koszt reklamującego. W przypadku uznania reklamacji ( wadliwości produktu) odsyłamy do klienta naprawiony lub nowy produkt na koszt firmy TANITA Polska.

Kładziemy bardzo duży nacisk, aby proces reklamacyjny przebiegał możliwie sprawnie i przy jak największym komforcie dla Państwa.